prodej

JAWIQ můžete koupit přes naše prodejce, v případě, že ve vašem regionu žádný prodejce neoperuje, kontaktujte takového, který je vašemu regionu nejblíže.

Praha a Středočeský kraj:

Elvira spol. s r.o.
Magistrů 1275/13
140 00 Praha 4

tel: 261 090 241
e-mail: obchod@elvira.cz

 

Královéhradecký, Pardubický, Liberecký a Moravskoslezský kraj

DLNK s.r.o.
T.G. Masaryka 1427
549 01 Nové Město nad Metují

tel: 491 453 853
e-mail: dlnk@dlnk.cz

 

Plzeňský a Karlovarský kraj

PPC s.r.o.
Částkova 78
326 00 Plzeň
budova Střediska služeb školám Plzeň

tel: 377 468 218
e-mail: info@ppc-online.cz

 

Ústecký, Karlovarský a Jihočeský kraj

Anipa Trade Services s.r.o.
Mírové náměstí 1551
263 01 Dobříš

tel: 604 386 376
e-mail: radek.svehla@anipa.cz

 

Jihomoravský, Olomoucký, Zlínský kraj a kraj Vysočina
J4W s.r.o.
J. A. Bati 5648
760 01 Zlín
budova max32

tel: 775 900 775
e-mail: info@j4w.cz 


 

podpora a servis

Problémy se zařízením JAWIQ.

Servisní linka: 725 458 483, pracovní dny od 09.00 do 18.00.

Problémy s aplikací Psaní s motýlem nebo ComeniaScriptApp.

Servisní linka: 776 099 878, pracovní dny od 09.00 do 18.00.

 

Kontaktovat nás můžete i skrze e-mail: help@jawiq.com

používáme OneDrive!

Veškeré ovladače a instalační soubory ke starším verzím JAWIQ naleznete na našem OneDrive (pro pokračování klepněte na ikonu složky s obláčkem případně sem).

FAQ

Nefunguje dálkové ovládání

  • snímač je umístěný ve spodní hraně zařízení, zkontrolujte, zda mezi ovladačem a zařízením JAWIQ není překážka a zda ovladačem na zařízení míříte zespodu,
  • zkontrolujte, zda jsou baterie v ovladači umístěny správně,
  • zkontrolujte, zda jsou baterie nabité.

Zařízení se samo vypíná

  • zkontrolujte nastavení usínání zařízení případně připojeného počítače,
  • zkontrolujte napájecí kabely, zda jsou správně připojeny,
  • zkontrolujte zásuvky, ke kterým je zařízení připojené.

Out of signal – není vidět obraz

  • zkontrolujte správnost nastavení vstupního zařízení – na ovladači stiskněte tlačítko INPUT a zvolte typ připojení, které používáte,
  • zkontrolujte v počítači nastavení rozlišení a pokud je jiné, nastavte jej na 1920x1080,

Dotyk nefunguje

  • zkontrolujte, zda je dotyk propojen s počítačem (pokud nepoužíváte OPS počítač JAWIQ), jde o USB kabel, který propojuje USB B zdířku na zadní straně zařízení JAWIQ a zdířku USB A ve vašem počítači.

Zvuk

  • zkontrolujte, zda máte přepínač zesilovače ve správné poloze, podle toho, zda používáte interní nebo externí reproduktory,
  • zkontrolujte, zda nemáte omylem aktivovanou funkci "mute" ("ztlumeno"),
  • zkontrolujte nastavení hlasitosti,
  • zkontrolujte nastavení ve vašem počítači ("zařízení pro přehrávání").